уторак, 24. мај 2011.

Prezentacija

Dragi ljudi, L&G, veliko mi je zadovoljstvo da vam prezentujem novi, odnosno- osnovni momenat na svom blogu, a to je Nakit! I bilo je vreme.
 

Povodom ove svečanosti, predstaviću vam ogrlicu koju sam napravila, izvinjavam se - ali sebi, jer mi je bila potrebna baš ova narandžasta, sa baš ovim kanapom i  O, Bože!- ovom bojom!

Dakle, nije na prodaju, ali uskoro pravim one koje će biti, obećavam!

Sada, kada sam najzad uvećala slike i raskomotila se na svom blog prostoru, hajde da vam pokažem detalje.

Kanap- favorit. Ovih dana sam samo pravila ove elemente:

Kombinovala sam ih sa drvenim perlama iz Madžarske, o kojima sam vam pričala pre neki post, i perlom opheklanom kanapom, sa kojom sam vas upoznala ovde.

Skoro sam išla u nabavku, i obnovila količine BELIH elemenata. Mat, sjajni, drveni.. svi su tu.


A mašna?

Deo od žice, i baš-ta-narandžasta-taj-materijal-ta-boja-SVE!

I još jednom, svi zajedno:

Nadam se da su vam se ogrlica i prezentacija dopali! Hvala vam na poseti i vidimo se uskoro!
(: 



Нема коментара:

Постави коментар