понедељак, 30. април 2012.

Ranch time!


Vreme je za livadu!

Dakle, priroda! Beg iz grada i mozak na off!

Dozvolite da ilustrujem svoje predloge za uživanje, testirane pre neki dan i planirane za redovnu praksu. Po mogućstvu- dnevnu!

Slika br.1: dvorište!
Livadica, trava, drveće okolo i gospodin bazen. Na čekanju je još samo malo, a onda brčkanje!
Obavezan detalj: ucvetala voćka! Cvetići all around!
A muzika? Evo je. Na crtežu su trojica odabranih, ali kompletnu ekipu tek treba slušati. Kada se umorim od pričanja koliko je LEPO, konačno ućutim i slušam..
Omiljeni prikaz sa terase: laste koje u letu piju vodu iz bazena. Divne su.
Malo sa strane- mačke se iz-le-ža-va-ju. A ova desna je trudna:) Vidite? Ima stomak i čekamo još malo, da izbrojimo bebe
Evo i mene. Ja brojim nedelje, a beba je jedna:) Komplet nasmejana, kao i ja, na ovu lepotu od vremena.
Uživajte u praznicima, izležavajte se i nagomilavajte energiju!
Vidite kako izgleda moj charging :)
Prepisivanje dozvoljeno.


preporuke i crteži: Iva Novičić

8 коментара:

  1. kakav recept za uzivanciju! sjajni crtezi, ma odusevljena sam skroz! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Zagubljeni komentar:

    magrit је оставио нови коментар на ваш пост "Ranch time!":

    Genijalcu ... :)

    Leto je tvoje doba ?

    Magrit, letnje temperature nikad dosta, iako sam februarsko dete:)

    p.s. Zovi majstora za komentare! Nesto ne radi:)

    ОдговориИзбриши
  3. hahahah, divno si nam sve dočarala crtežem. ti i bebač 'otkidate'! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ajoj, kako sladak post. Najviše me oduševljavaju ove slike s potomcima budućim, s trudnom mačkom i vlasnicom ovog bloga. :)

    ОдговориИзбриши