понедељак, 14. мај 2012.

Ćao, ja sam Iva :)


Mislim da je vreme da se upoznamo.

Možda je vreme bilo i ranije, ali dobro..
Koristim priliku da vam se predstavim, dok se između nas nije napravio red od flašica, pelena i benkica

Da vas pozdravim sa jednim Ćao, ja sam Iva :)
Ova fotka je sa prvog Miksera, dok je bio Mikser design expo. Divna ekipa iz Fresh Wesh-a sa svojim mašinama, belim i stvorenim za potpisivanje. Imala sam čast:)
Iva info: najradije nosim baš ove patike sa slike. Nisu prve, nisu samo u ovoj boji.



Profil slika, koju koristim ovde na blogu je moj profil, kada sam imala 3 ili 4 godine. Uradila sam ga još u Gimnaziji, a kasnije prenela na digitalno platno.
Iva info: originalni profil je na koricama bloka, u koji sam svašta skicirala u tom periodu.

Fotke ispod su dokaz da se nije mnogo toga promenilo:)

Desna fotografija je možda od prošle godine.
Pre nekoliko meseci, jedna žena je pitala koji sam razred. Nisam razred!! Sa razredima sam završila!
Iva info: po obrazovanju sam dipl.ing.-Master u oblasti marketing menadžmenta.

Ova fotka je najskorija.
Želela sam da akcentujem minđuše; recimo da su one baza cele priče.
Jedan par je poklon iz Milana, a drugi uspomena iz Atine. Najradije ih kombinujem ovako, mada ćete me najčešće sresti sa parom jednobojnih tačkica, kao što je ova na desnom uhu.
Daleko od toga da ne nosim svoje modele, samo ih neću promovisati u ovom postu.
Iva info: u pozadini je moj rad iz osnovne škole, dok sam išla u školicu slikanja + drage biljke i deo dragih knjiga.


Eto:) Imam još puno toga da vam pričam, ali verujem da će biti postova.

Drago mi je da smo se upoznali:)

5 коментара:

  1. Анониман14. мај 2012. 08:57

    no, napokon! :) drago mi je.

    ОдговориИзбриши
  2. baš lijep post, onako neobičan i iskren. Bilo mi je drago. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ćao,ja sam Ivana. Drago mi je sto smo se upoznale :) Tvoja dela su nam mnogo govorila o tebi, ali ovaj post je samo potvrdio da ti jesi iskrena,talentovana,jednostavna,kreativna i topla osoba...i kao takva uskoro ces postati jednom milom bicu majka...bice to jedna srecna beba...:)))

    ОдговориИзбриши