среда, 6. јун 2012.

Logo oko vrata, logo na ušima.

O pločicama sam vam pisala u ovom postu.
Redovno ih koristim prilikom pakovanja; količinu sam skoro obnovila, a moja ljubav prema njima je i dalje velika. Naročito me raduje što se dragi ljudi do kojih stižu moji paketići oduševe koliko i ja.

Ono što mi na pamet ne bi palo je da rezultat tog oduševljenja bude želja da se takav privezak, samo veći, nosi oko vrata! Ili na ušima.

U ovom postu tri narudžbine. Prva: veliki privezak od gline sa utisnutim znakom mog preduzeća:)
To je dalje iniciralo drugu narudžbinu: minđuše sa istim karakteristikama.
I još jednu: zeleni privezak od beolina sa obavezno utisnutim znakom:)
Divno je kad pokrećeš i raduješ ljude, zar ne?:)

4 коментара:

  1. Naravno da jeste...taj paketić sa tvojim logom je prosto neodoljiv...bilo da ga dobijaš ili daruješ...uvek budi to osećanje sreće i lepote..pozitivna energija se širi kosmosom :)

    ОдговориИзбриши
  2. presladak ti je logo, dobro 'štima' i na minđušama i na privjesku!

    ОдговориИзбриши