понедељак, 15. април 2013.

Insta days

Ko me prati na Instagramu, verovatno je primetio koliko mi se dopada.
Ko me ne prati- ovde će saznati mali siže svega što je aktuelno ovih dana.
A aktuelno je PROLEĆE! April, sunce, toplo, cvetno, zeleno i ulistalo. Bilo mu je potrebno par nedelja da se uspostavi, ali mislim da smo sada pronašli pravu intonaciju, frekvencu, pravu meru i ne-me-nja-mo!

Počeću novostima: imamo novo mesto u gradu. Zove se Šnenokla i između ostalog, nudi čajeve iz Kuće čaja u Matildinim i Remake šoljicama. Ima različite čajnike, tufnice i cvetiće, predivan prostor i uskoro baštu.
Imala sam privilegiju da virnem pre otvaranja, pa da dođem na otvaranje, a onda i sutradan, da proverim kakav je crni čaj i čokoladna torta. I? Odlični! Vidimo se tamo;)
A Matildine šoljice su priča za sebe! Nisam mnogo pažnje poklanjala šarenom porcelanu ni cvetićima, dok nisam uzela taj porcelan u ruke. Lepo je Iv govorila, nije imao ko da sluša ;)
E, dobro. Menjam temu. Jedva, ali menjam.
Kolekcija. Ne kolekcija koju najavljujem mesecima, već jedna mala, minđušasta kolekcija za jedno lepo mesto, o kome ću pisati uskoro. Sada samo mali sneak peak, a kasnije detalji.
I za kraj: livadica!
Mala, mini livadica puna deteline, tik ispred kuće.
A kada vidim detelinu, ne mogu da odvojim oči, dok ne nađem četvorku. Ili dve.
Ili čitav buket :)
Sem toga, imamo i divne magnolije u dvorištu.
Toliko divne, da sam ih slikala i telefonom i fotoaparatom. Ali analognim♥
Dvanaesti april je Dan analogne fotografije. To ne bih znala, da nisam od Isidore dobila "pozivnicu". Dogovor je bio da tog dana fotografišem analognim fotoaparatom, a kasnije napravim post o tome. Tako će i biti ;)



14 коментара:

  1. vau, šnenokla mi se dopada. ako ću ikad ići u valjevo, ne gine mi čašćenje tamo. drago mi je da si se odazvala pozivu. ja ispucala ovih dana cijeli film, i ja ću staviti na blog kad razvijem!

    ОдговориИзбриши
  2. ja videla i na instagramu ali od ovog viska ne boli glava:)
    a gde je snenokla?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šnenokla nam je u Valjevu, u centru. Lepa lokacija, lepo mesto, lepo sve:)

      Избриши
  3. pa toliko djetalina sa četiri list, divno!
    šoljice su ajme ajme ajme predivne!





    http://babylovesfashion.blogspot.com/2013/04/protekla-dva-fashion-week-u-zagrebu.html

    ОдговориИзбриши
  4. Sve ispratim na Instagramu i sve mi se svidja! A kako to da ovakvih finih mesta u Valjevu nije bilo dok sam ja tamo dolazila? Nije fer :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, ovakvo mesto nam je baš bilo potrebno i konačno se otvorilo! Sada imaš razlog više da dođeš ponovo:)

      Избриши
  5. Gde se u Va nalazi ova Snenoklica, moji Valjevci me nisu obavestili ( zivela sam 4 god u Va, i sada cesto dolazim jer zivim, recimo, blizu u La) Eto mene uskoro :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mjau, pa dođi! Kod Suda je Šnenokla, u Karađorđevoj. Skoro je otvorena, nismo imali takvo mesto pre.

      Избриши
  6. Toliko sam se zaljubila u Matildu da sam na neviđeno kupila tamo šolju za čaj tako što sam poslala sestru po nju :) I ispostavilo se da ja, u stvari, ne moram ni da idem u Matildu da bih bila još zaljubljenija...samo naručim :)))) Ne znam za Šnenoklu, ali radujem joj se :) Radujem se svemu što je cvetno, mirišljavo i čokoladno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, Matilda je predivna! Jedva čekam da odem. Moože i online da se kupi, ali nije to to pipkanje i divljenje:)

      Избриши
  7. Bila u Snenokli,ham,tesko zabu u baru naterati...imaju divne poslastice..A meni mastu golica ova kolekcija mindjusa i to neko mesto koje spominjes :)Jedva cekam da cujem o cemu je rec..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žabo, pa vidimo se tamo!;) A minđe će biti uskoro; da se vratimo sa odmora pa onda polako..

      Избриши