понедељак, 20. мај 2013.

Čipkasto i bež

Stigli smo do čipke!
Do cvetića, do nežno zelene, divne, neobjašnjive nijanse u kombinaciji sa bordo.
Heklica i ja smo napravile to ovako:
Obzirom da sam se oduševila što sam pronašla konac identične nijanse, heklala sam neumorno!
Sve: od velikih delova, do perli i cvetića. Molim da se primeti kako su perle rađene različitim radovima ;)
Nije u potpunosti moj stil, ali je to ono što inspiracija, u stvari radi: vodi te na drugu stranu, čini da stvaraš drugačije.
Cvetić za kraj, pa prelazimo na sledeću stranu:
Dominira divna satenska bež, a društvo su joj oker i malo bele. Sa prozirnim staklastim elementima.
Ponovo dosta heklanih elemenata; najviše onih najzahtevnijih za rad.
Ali sam se na kraju obradovala rezultatu :)
Nekoliko detalja:

A sutra nove dve strane. I nove dve ogrlice:)
Kako vam se dopadaju ove?

15 коментара:

  1. Vau!Božanstveno!Nastavi dalje!

    ОдговориИзбриши
  2. gospodjica broj 1 je moj apsolutni favorit! zaboravih da ti kazem u subotu...
    DIiiiiivnaaaa je! *:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste stvarno, baš je romantična! :)

      Избриши
    2. jedna od najprefinjenijih kombinacija...zelenkasta i bordo...nesto kao "prirodna aristokratija" medju kombinacijama boja... (:

      Избриши
    3. A ova Žovina definicija kombinacije boja je za mene jedno potpuno novo iskustvo:)

      Избриши
  3. druga, bezz, je tako diiivna, poeticna, vec sam se nekoliko puta vratila da je ponovo pogledam :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe su, a za nijansu druga bolja! Koja joj je cena, hvala lepo? :)

    ОдговориИзбриши