понедељак, 27. мај 2013.

Posle revije- čajni zen.

Vreme je da popijemo čaj.

Bilo je dinamično prošle nedelje na blogu, ali i nedeljama pre toga.
Sada je vreme za mir, tišinu, zen i savršenstvo iz Praga.
Zažmurite i zamišljajte kako za početak pripremam čaj.

Uzmem omiljeni čajnik, dragu  belu šolju i neophodna pomagala. Ispred svih tacnu u obliku čajnika.
Jeste li zamislili? Ušli smo u mod, ok?;)
Dalje: čitam uputstvo za pripremu čaja. Pažljivo čitam, nema šale sa Four Seasons of Spring.
Raspakovala sam igračkice, otvorila kesicu, otvorila čajnik, mirisala bar tri puta i čekam vodu da se ugreje..
Sada otvorite oči na trenutak, jer ovo ne može da se zamisli, ovo morate da vidite:
Morali biste i da pomirišete i da probate, ali za prvu pomoć i fotografija će biti dovoljna. Jasno kao dan o kakvom čaju je reč. Ne bih da budem prosta, ali: ludilo živo! ;)
I dok ja pokušavam da nađem reči, čaj je gotov.
Vraćamo se u mod od malopre, žmurim i uživam.

4 коментара:

  1. Ovo je pravi zen! Divno izgleda i kao da mu osećam miris :)
    Inače me sram da priznam da ja ništa ne razumem ovo sa prelivanjima na par minuta, totalni sam amater i vreme je da neko napiše kratak, zanimljiv post o umetnosti čaja :)

    ОдговориИзбриши
  2. Uzivancija :)lepo cisto belo, senke, sa malo zelenog i okera :)milina :)

    ОдговориИзбриши