среда, 19. јун 2013.

Kolekcija minđuša za Plamenac, deo prvi

Od danas: intenzivno!
Posle kolekcije "Oktobarski Elle"- još jedna kolekcija.

Ovaj put po narudžbini i za početak samo minđuše.

Vila Plamenac je jedno divno mesto na Divčibarama. Novo, savremeno i udobno, stvoreno za odmor i uživanje!
Kako su odlučili da imaju svoj shop, a nisu želeli da u ponudi imaju klasične suvenire, tako su me pozvali i pitali da prodaju moj nakit. Konačan dogovor je bio da za početak napravim kolekciju minđuša inspirisanu prirodom.
Još u toku priprema sam vas na Instagramu uvela malo u boje i oblike, ali minimalno. Od danas ćemo lepo pogledati svaki par. Kako ih ima petnaest ukupno, odlučila sam da rasporedim sve u tri posta. A posle toga ćete videti custom made detalje vezane za pakovanje.

Uživajte u šarenilu, zamišljajte planininu i prirodu, a kada vam bude dosta zamišljanja, otiđite u Plamenac :)





8 коментара:

  1. najviše mi se sviđaju 2,3,4. i 5. uhhh, čekaj i prve ;)
    Sjajne su, Ivo, sjajne!!!
    Sad sam malo zauzeta a vidim i ti si. ali kad prođe moram da mislim o minđušama za moje ogrlice :D
    Jedva čekam naredna dva posta!

    ОдговориИзбриши
  2. fenomenalna ideja i mudri ljudi, konacno :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20. јун 2013. 10:44

    Ma jesi li ti uopste isla na odmor ? :)
    Prelepo... odmah sam primetila ovo jedno pero :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam, jesam, ali se nakupilo rezultata, pa su kasnije došli na red:)

      Избриши
  4. Ivo, prelepe su! I sto rece @random cat - napokon mudri ljudi sa dobrom idejom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, hvala ti! Drago mi je da tako misliš, i mene su jako obradovali:)

      Избриши