понедељак, 30. септембар 2013.

Dejvidova blaga

Ovog leta mi je iz Kanade, a preko Čikaga stigao DAVIDsTEA paket. Hvala Miri za to.
U Dejvida sam se zaljubila na prvi klik. Posle drugog klika sam želela da imam SVE! Ko misli da preterujem, neka klikne ako sme: buahaha! ;)
Blaga koja sam naručila prvo ste videli na Instagramu.
Danas ću, za početak o jednom od tri uzorka koja sam dobila uz paket.
Coffee chai. U sastavu je organski crni čaj, cimet, đumbir, kardamom, zrna kafe i stevia. Da, stvarno neobična kombinacija.
U čaju dominira aroma cimeta i ima blag ukus kafe. Kako ne volim ljute čajeve, nisam se obradovala đumbiru, ali je toliko diskretan, da nije smetalo; naročito zbog slatkoće koju daje stevia.
Kardamom je bio u ljusci i jako suv, pa sam ga izmrvila radi poboljšanja arome, ali nije imalo mnogo efekta.
Mleko sam dodala na kraju, samo da probam i ne bih to ponovo uradila. Jednostavno ne ide.
U svakom slučaju je kombinacija bila jako neobična, posebno zbog kafe. Radujem se novim uzorcima i degustaciji, a o novim Dejvid igračkama da ne pričam!
Čitate li me ili ste se zaglavili na njihovom sajtu?!

8 коментара: