понедељак, 14. октобар 2013.

Darovi iz Bačkog Petrovca

Sećate se vikenda koji smo proveli u Bačkom Petrovcu? Kod Lalice i Miljana sa Ivanom i Matijom. Ivana Iv, šta koja Ivana?;)
Taj vikend je bez preterivanja bio savršen. I mnogo vikenda posle toga smo pominjali baš taj i planirali minimum jedan zajednički odlazak na Mesec.
Darove koje mi je Nevena tada spakovala vam nisam pokazala do sada. Od nje sam donela punu kesu raaznih začina! I neke važne čajeve. I još važniji starter, izvinite. I slaaamke! Da, papirne tačkaste slamke i divne Ikeine slamke koje su šire od ostalih i u savršenim su bojama. Te iste slamke sam kasnije dobila od Ivane, ali o tome ću vam drugi put. Pravi drugari su blago.
Začine sam dobila u kesicama, bili su spakovani na brzaka, jer, razumete, nismo stigli. Morali smo da ispričamo ovo i ono i da pojedemo samo još ovo i da stignemo Iskru i Rudija.
Zato sam ja poštovane začine prepakovala kada sam došla kući i obećala im udoban smeštaj. Tada sam ih za početak samo stavila u male tegle, a kasnije sam te tegle dodatno obeležila.
Tako kako sam ih obeležila, tako ste jako želeli jedan DIY post. Pa je u pripremi i biće uskoro.
A slamke? Kakve su?
 Drage načisto! I raznobojne.
I tačkaste:)
Volim svoje prijatelje.
Hvala Lalici:*

Нема коментара:

Постави коментар