среда, 9. октобар 2013.

Tufnasti rastanak

Pre nego što vam predstavim novu mušemu u svom životu, želim da se pošteno rastanem za starom. Prethodnom. Dragom svojom mušemom, crvenom na bele tačke, koja je uz mene i blog bila od samog početka.
Baš kada sam napisala prvi post o čaju, juna 2011.godine, tada sam vam i pokazala i nju. Bila je tako mlada i tufnasta!
Kao i moja fotografija i ja, uostalom..
Koliko god konstantno bila u našoj kuhinji, njeno intenzivno pojavljivanje u javnosti se dogodilo otvaranjem mog naloga na Instagramu. Tu su se tufne odmotale..
I bile tu kada su se odvijali važni dogovori, pakovali čajni paketići, ponavljale šolje, pripremao ručak i presađivale drage biljke.
Dooosta čajeva i kafa je na njoj posluženo, za velike i male ljude
Servirani su važni i manje važni obroci; pokazivani jubilarni hlebovi i planina mini mafina.
Mušema je menjana, ali je motiv ostajao isti.
Dok jednoga dana kurir nije pozvonio na vrata i doneo picu. Mislim, kravicu. Kutiju. Mušemu! Doneo je potpuno novu mušemu u naš život i našu kuhinju.
Znam da ste je već videli, ali niste videli sve.
Za to služi sledeći post;)

6 коментара:

  1. Preslatko :)
    Tufne tufneeeee... pa jos beleeee na crvenooooom.... :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divno kako si oko male stvari napravila savrsen post <3

    ОдговориИзбриши
  3. mah mah crvena tufnasta musemo, nedostajaces nam

    ОдговориИзбриши
  4. ja sam se oprostila prvo od teget tufnaste zbog narandžaste tufnaste, a sada sam nju pozdravila zbog zelene tufnaste...ali osećam da je došlo vreme za mooshemu novu ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je baš divna pričica. :) Možda zato što sam bolećiva na tačkice i tufnice,a možda ipak zato što je uljepšana pomalo nostalgičnim fotografijama.
    P.S. Lijep blog, uživanje je čitati (i razgledati).

    ОдговориИзбриши